Wednesday, January 25, 2012

Bagaimana Melakukan Bisnes Borong di Vietnam

Bagaimana Melakukan Bisnes Borong di Vietnam

Mood menulis di tengah malam datang lagi...

Kali ini saya ingin menulis review mengenai satu produk yang saya jangkakan mulai hot sebaik sahaja post ini dikeluarkan. ;)



Produk yang saya maksudkan ialah, DVD Video Seminar Berkualiti, Bisnes Borong Vietnam yang diterbitkan oleh Muslim Niaga.

Kebetulan DVD ini saya perolehi dari pihak penerbit sendiri di IMTC selepas seperti bisnes preview Monavie.

Saya dimaklumkan DVD telah pun siap dan akan mula dipasarkan dalam bulan ini di internet. Jadi, kepada mereka yang bergelar usahawan, bakal usahawan, yang baru berjinak-jinak dengan bisnes borong di Vietnam, yang ingin mendapatkan video ini, anda boleh dapatkan segera di link ini:

Klik sini

Saya sudah menonton video ini dan saya pasti mereka yang menonton video ini akan lebih jelas dan bersedia untuk memborong di Vietnam. Saya yang telah menonton juga mula teruja untuk menjejakkan kaki di bumi Vietnam biarpun tanpa melalui trip melancong.

Serius,

Saya begitu tertarik dengan gaya penyampai, saudara Ikram Yamada yang menjelaskan satu-persatu bermula dari persediaan sehinggalah proses membawa balik produk ke Malaysia. Saya sendiri sudah bertemu empat mata dengan saudara Ikram dan ya, beliau memang betul-betul seorang penceramah yang berkaliber dan mempunyai banyak pengalaman memborong di vietnam.

Anda boleh tonton video ini dimana, anda akan dibawa dan ditunjukkan antara lokasi memborong yang ramai orang Malaysia tidak tahu dimana untuk mendapatkan produk yang murah di Vietnam.

Jika anda memborong dan membawa masuk produk dari Vietnam ke Malaysia, kemudian menjualnya, anda mampu menghasilkan jualan satu hingga 3 kali ganda.

Di dalam banyak topik yang dipertontonkan, saya begitu tertarik dengan topik berkaitan contoh produk yang mendapat permintaan tinggi di Malaysia dan harga produk ini amat murah dan mudah diperolehi di Vietnam.

Sekadar berkongsi maklumat dengan anda, saya alu-alukan mereka yang ingin mendapatkan panduan berguna ini, pastikan ia menjadi salah satu koleksi produk berkualiti di rumah anda!

Beli melalui link offer ini.

Jumpa lagi,

Noorizam Shah

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search