Friday, July 1, 2022

Meuskin Booster Treatment Ni Apa Dia? Boleh Atasi Masalah Jeragat Teruk Ke?

Meuskin Booster Treatment Ni Apa Dia? Boleh Atasi Masalah Jeragat Teruk Ke?


 
Sekarang ni.. ada banyak orang komplen bila usia makin menua je mulalah nampak kulit tu makin kedut, jeragat mula keluar..

Lagi tak syok bila tengok kat cermin muka nampak tak lawa. Jadi stress bila jeragat yang tak perlu nampak tu, tumbuh dan keluar dari kulit macam cendawan selepas hujan.

Ini bukan perkara yang boleh dibuat main-main. Ia mengganggu emosi dan menjadikan kita lebih stress. Lagi stress sebenarnya lagi banyak la jeragat tu nak keluar.

Sedar tak sedar.. baru umur 30 tahun pun.. jeragat dah macam orang umur 50 tahun. Tak patut...

So apa Meuskin Booster Treatment Gel ini?

Ini adalah krim pelembap. Moisturizer. 

Orang perempuan yang biasa jaga kulit mesti tau fungsi pelembap.

Meuskin Booster Treatment Gel ini tugas dia merawat kulit dari bawah kulit. So bila sapu Meuskin ni kat kulit muka, krim ini akan mula buatkan kerja-kerja merawat masalah-masalah kulit seperti pigmentation, menghasilkan sel-sel baru dan menghalang kulit jadi terus lebih rosak.

Dalam Meuskin Booster Treatment Gel ada banyak bahan-bahan yang terbukti powerful dalam mengembalikan keremajaan kulit wajah. Raw Material yang ada dalam Meuskin Booster Treatment Gel ini sumber dia dari USA. Bahan-bahan yang telah melalui proses kajian klinikal.

Bahan-bahan aktif yang power dan biasa banyak produk dalam drug store guna seperti Niacinamide, Centella Asiatica, ia ada Infraguard, Aloe Vera, Hyaluronic Acid, Exymol dan lain-lain.

Tu pasal kalau makcik yang umur 50 tahun bila pakai Meuskin Booster Treatment Gel ini diaorang jadi rasa seronok dan best.

Bila letak kat kulit, muka rasa cool, lembut dan paling best kulit tak rasa kusam.

Cuma tu la.. kalau korang yang tak jenis jaga kulit tanpa buat penjagaan asas ini mesti akan ada problem sikit.

Apa problem dia?

Problem dia.. korang selalu skip step.

Sepatutnya untuk kekalkan kulit wajah yang sehat.. korang wajib kena buat step ini.

1. Cuci muka dengan cleanser. Tak kisah apa brand pun.. janji korang tau cleanser yang korang guna tu sesuai dengan jenis kulit korang.

2. Selepas cuci muka, wajib pakai toner.

3. Dah pakai toner, baru pakai pelembap Meuskin Booster Treatment Gel

4. Akhir sekali baru pakai sunscreen, spf atau foundation. Kalau waktu malam, tak payah la pakai. Kecuali korang memang plan nak menatap phone atau komputer. Sinar Bluray tu bahaya juga dan boleh rosakkan kulit. So pastikan atleast ada juga la sunscreen utk protect.

Serius, saya yang lelaki pun pakai pelembap dari Meuskin ni. Sangat sangat best.

Meuskin Booster Treatment Gel ini harga pun bukan mahal mana pun. Takdalah sekotak 10gram tu harga sampai RM100 lebih. Beli je kat shopee. Boleh dapat harga bawah RM100.

Kalau beli 3 kotak pun still berbaloi lah. Itupun kalau korang memang plan nak hilangkan jeragat yang teruk kat muka korang tu.

Kalau korang tak kisah dengan masalah jeragat korang tu.. tak payah la beli..

Tapi kalau kau tak nak biarkan kulit kau lagi 5-10 tahun jadi makin rosak.. elok lah rawat masalah jeragat korang mulai sekarang dengan krim pelembap Meuskin Booster Treatment gel ini.

Korang klik je kat link shopee ni: https://bit.ly/3PEI1fz

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search