Tuesday, February 22, 2022

Herba Emorra Episor Herba Pilihan Utama Rakyat Malaysia

Herba Emorra Episor Herba Pilihan Utama Rakyat Malaysia

 


Semua orang tahu sekarang ni, Herba Emorra Episor adalah herba yang menjadi pilihan utama rakyat di Malaysia. Malah pengguna Episor ni sampai ke Singapore, Brunei, Australia, Jepun, Korea dan Arab Saudi.

Bagi anda yang tercari-cari herba terbaik, yang terbukti selamat dan berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM), korang boleh beli Herba Emorra Episor ni di farmasi-farmasi terpilih di Malaysia.

Jika anda seorang pekerja kilang yang banyak buat overtime. Kerja sampai larut malam. Syif sampai 3 kali. Masa tidur pun jadi tak menentu. 

Sudah pasti badan anda sering berasa lesu dan cepat penat. Bagi anda yang telah berkeluarga, pasti ia memberi kesan kepada kesihatan dalaman anda seperti kandungan air mani yang tidak berkualiti.

Sebab tu kenapa mereka yang telah lama merancang untuk dapatkan zuriat telah mencuba Herba Emorra Episor ni secara konsisten. Alhamdulillah ramai pengguna setia herba ini berjaya mendapatkan zuriat selepas beberapa tahun berkahwin.

Emorra Episor mengandungi 2 herba cina yang terdiri dari Horny Goat Weed dan Bu Ghu Zi.

2 herba ini telah terbukti dan telah lama diamalkan di dalam kaedah perubatan tradisional cina sejak zaman berzaman.

Herba ini telah melalui proses R&D dan dibangunkan dimakmal kilang ubat di Petaling Jaya malah herba ini telah melepasi ujian makmal setiap kali pembuatan dan diuji selamat tanpa kesan mudarat kepada pengguna.

Setiap pengguna dewasa dicadangkan mengamal herba Emorra Episor 2 biji pagi selepas makan dan 2 biji malam selepas makan.

Amalkan gaya hidup yang sihat. Elakkan merokok dan mengambil minuman keras atau berkarbonat. Lakukan senaman ringan setiap hari.

Untuk elakan penipuan pembelian secara online, pastikan pembeli membuat pembelian terus dari laman web yang tertera seperti ini: http://www.emorra.com.my/product/herba-emorra-episor/ 

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search