Wednesday, June 23, 2021

Di Mana Nak Beli Herba Emorra Episor Di Farmasi?

Di Mana Nak Beli Herba Emorra Episor Di Farmasi?


Ramai dah yang beli dan amalkan herba Episor ni sejak beberapa tahun ni. Ramai juga yang akui dan percaya herba Emorra Episor ni sangat membantu kesihatan mereka.

Bagi anda yang baru pertama kali mendengar mengenai herba ni, boleh terus cari kat Farmasi dan dapatkan maklumat dari ahli-ahli farmasi.

Ramai ahli farmasi yang rekemen herba Emorra Episor ni sebab kualiti dan keberkesanan membantu menguatkan badan, menguatkan otot, sendi dan tulang.

Herba dalam Episor ini mengandungi Horny Goat Weed dan Bu Gu Zhi iaitu herba cina yang sangat berkualiti, premium dan segar.

Dengan dos 500mg sebiji ia membantu anda untuk atasi masalah kelesuan, masalah cepat letih, masalah cepat pancut, masalah mengantuk, masalah kurang fokus, masalah sakit lutut, masalah sakit pinggang, masalah sakit belakang dan macam-macam lagi.

Anda boleh cuba cari dan bertanya kepada ahli farmasi di Watson, Guardian, Caring, Healthlane, Alpro Pharmacy. Tanya diaorang, boleh tak dapatkan herba Emorra Episor ni.

Sila tunjuk gambar kat mereka. Jika takda stok, sila minta mereka restock segera stok ni kerana Herba Emorra Episor sentiasa sold out dan cepat habis dijual.

Kepada anda yang ada masalah zakar tak cukup keras, zakar lembik, kurang morning wood, yang plan nak dapatkan anak sebab dah lama takda ada anak, sila amalkan herba ini 2 biji - 4 biji sehari selepas makan.

Minum air secukupnya kerana ia penting untuk bantu herba "bekerja" di dalam badan anda.

Jaga juga pemakanan harian seperti kurangkan makanan berminyak, makanan yang banyak guna santan, kurangkan minum air berkarbonat, tidak merokok atau minum alkohol.

Buat senaman ringan atau aktiviti aktif yang mengeluarkan peluh seperti membasuh kereta, berkebun, mencuci bilik air, berjogging atau berbasikal.

Dapatkan nasihat doktor jika anda mempunyai masalah kesihatan kronik seperti kencing manis, darah tinggi, strok atau pun darah rendah.


Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search