Friday, September 27, 2019

Selepas 3 Minit Baca Ebook Ini, Saya Dapat Buat 30 Headline Padu

Selepas 3 Minit Baca Ebook Ini, Saya Dapat Buat 30 Headline Padu


Bunyi macam hype tapi itulah hakikatnya, selepas saya baca ebook yang bertajuk 105 template headline padu ni, ia benar-benar membantu kita hasilkan headline padu untuk copywriting di sosial media dan blog untuk orang berhenti membaca.

Kalau anda kenal Hafiz Mansor, beliau adalah penulis belakang tabir yang banyak membantu memviralkan facebook page pelanggan-pelanggan mereka.


Dalam ebook ini korang akan diberi beberapa case study dan contoh template untuk anda tukar dan sesuaikan dengan produk atau perkhidmatan anda.

Pendapat peribadi saya, Ebook ni memang sangat sesuai untuk anda yang mungkin dropshipper, ejen, stokis, wakil jualan atau pemilik perniagaan yang tercari-cari ayat terbaik untuk anda mula menulis.

Untuk buat orang berhenti di iklan atau di content tulisan anda, sangat-sangat perlu anda menulis headline padu bermula sekarang.

Jangan ambil mudah dengan pandang enteng skill ni. Tak guna kalau anda menulis sesuatu tetapi ia tak menarik orang untuk terus membaca sehingga habis. Betul tak?

So, saya ada beri link kat atas, anda boleh klik dan baca info yang dikongsikan dan buat keputusan samada anda memang perlukan sangat-sangat atau tidak teknik ini.

Sebagai usahawan, sangat dicadangkan anda tambah ilmu dengan memahami skill menulis headline padu!

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search