Monday, November 26, 2018

Buat Side Income Dengan Jual Gambir Jantan

Buat Side Income Dengan Jual Gambir Jantan



Kepada anda yang mungkin sekarang ni tengah panik, tengah runsing, tengah stress sebab masalah tanggungan diri dan keluarga makin meningkat, beban hutang semakin tak settle-settle, tak tau nak meniaga apa,

Saya ada satu cadangan buat anda. Sebelum tu, sila baca kisah dibawah.

Saudara Azman, seorang staff dalam perkhidmatan awam. Beliau merupakan anggota tentera yang berpengkalan di Negeri Sembilan.

Sejak berkhidmat lebih 20 tahun, Azman kini mempunyai masa terluang. Jika tidak ada latihan atau komitmen besar, Azman akan menjual Gambir Jantan.

Semua orang tahu, Gambir Jantan adalah satu produk yang dah bantu lebih 100,000 orang pengguna setia sejak 2015.

Jenama Gambir Jantan tak perlu lagi diperkenalkan sebab semua orang tahu!

Sebut gambir, semua orang tahu kegunaannya!

Sebab tu Azman sudah lebih 2 tahun menjual Gambir Jantan secara sambilan dapat buat extra duit. Hasil duit ni, dapat juga Azman settle hutang dengan kawan-kawan. Dapat juga menyimpan duit dalam koperasi. Malah sekarang ni Azman dah ada 3 buah homestay hasil usaha berniaga Gambir Jantan.

Ini antara satu cerita dari beratus cerita.

Sebenarnya dah ramai yang berjaya ubah hidup dengan berniaga Gambir Jantan. Bukan Azman seorang, ada ramai kawan-kawan dari kem lain pun dah ada yang buat extra income konsisten 4-5 angka setiap bulan.

Dari guna kereta proton saga lama, sekarang mampu beli kereta honda  civic tahun 2018. Fuh!

Dulu pakai handphone second jenama Oppo, sekarang pakai Iphone 8 baru!

Duit dalam ASB dan Tabung Haji setiap bulan dapat la simpan extra RM500-RM800. Ok apa. Meniaga sambilan kot.

Bayangkan kalau meniaga full  time! Tunggu la geng-geng Azman ni pencen awal!

Mungkin anda yang baca info ni juga teringin nak jadi macam Azman dan kawan-kawan. Tak susah mana pun. Janji ada semangat nak berjaya, serius nak buat duit, serius nak settle hutang,

Mulai hari ni kumpul modal RM350. Bila dah ada modal ni, cepat-cepat klik link ni: http://ejengambirjantan.wasap.my

Dengan modal RM350, anda akan dapat 10 unit Gambir Jantan. So boleh la mula jual kat kawan-kawan yang dah berkahwin. Jual RM70-RM80 seunit.

Bayangkan anda dapat jual RM70 seunit. Secara kasar untuk 10 unit, anda akan terima jumlah duit RM700. Dengan untung kasar RM350, anda dah boleh rolling duit ni untuk besarkan modal nanti.

Jangan guna lagi duit untung ni. Ibarat, modal RM350 ni, anda leburkan duit untuk betulkan kereta yang rosak. Kan bila kita repair kereta, duit RM350 ni takkan kita dapat balik.

Cuma dalam prinsip meniaga ni, modal RM350 ni kalau anda pandai kembangkan, ia akan memberi pulangan berkali-kali ganda.

Katakan dapat habiskan jual 10 unit (jual kat 10 orang kawan). Modal sekarang dah ada RM700. So besarkan pontesi income dengan restock lagi 20 unit (RM700).

Katakan next dalam masa 1 bulan dapat habiskan 20 unit ni, secara kasar anda akan terima RM1400.

Jika anda ada peluang dan rezeki ada extra duit lagi RM100, cukupkan modal RM1400 tadi jadi RM1500.


So dengan modal RM1500, anda boleh ambil stok 50 unit. Jadi, seunit sudah jadi RM30. Untung berganda, potensi untuk buat duit lagi besar!

Selepas ni, anda akan mula faham kenapa bila berniaga nanti, duit rolling tak boleh usik. Biarlah apa jadi sekali pun, modal untuk berniaga gambir jantan jangan sesekali sentuh!

Jika tidak, anda akan sukar untuk bermula semula!

Jadi, kalau anda nak dapatkan support dan sokongan untuk tingkatkan ekonomi diri dan jana pendapatan tambahan, cadangan saya, bila ada modal RM350 tu, cepat-cepat klik http://ejengambirjantan.wasap.my


Jika ada peluang, anda akan diterima sebagai ahli rakan niaga Gambir Jantan 2019!



Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search