Monday, July 31, 2017

EPISOR - Solusi Kesihatan Intim Lelaki dan Wanita

EPISOR - Solusi Kesihatan Intim Lelaki dan Wanita

(Gambar sekadar hiasan)

Menurut kajian Kementerian Kesihatan Malaysia, ramai golongan lelaki di Malaysia yang berumur 30 tahun ke atas berpotensi untuk mengalami masalah mati pucuk.

Dengan zaman moden ni, pengambilan ubat-ubatan kimia yang tidak di kawal, ubat-ubat import dari luar negara antara penyumbang utama kepada risiko mati pucuk.

Antara punca utama mereka ada masalah mati pucuk ialah, berlakunya kemalangan ataupun menghidap masalah kesihatan sehingga menyebabkan saluran darah di bahagian zakar tersumbat.

Ini juga antara salah satu punca penceraian dan begitu banyak kes di Mahkamah Syariah bila mana si suami tidak dapat memberi nafkah batin yang sempurna kepada si isteri.

Mati pucuk dikatakan sebagai cacat seks.

Mereka yang ada masalah ini biasanya tidak ada keupayaan untuk melakukan hubungan kelamin bersama isteri. Jika dibiarkan, ia boleh menjurus kepada masalah rumahtangga dan zuriat tidak dapat dilahirkan.

Golongan lelaki yang tidak mampu melakukan persetubuhan dikatakan sebagai impoten apabila batang zakarnya lembik.

Hendaklah tahu membezakan antara mati pucuk dengan lemah zakar.

Mati pucuk
Mati pucuk organik adalah disebabkan oleh penyakit dalam badan atau kerana gangguan jasmaniah.

Lemah Zakar
Lemah zakar bererti tidak ada kesanggupan melakukan seks akibat gangguan mental.

APA EPISOR BOLEH BANTU?

Bagi mereka yang mengamalkan Episor, proses pemulihan masalah mati pucuk boleh diatasi kerana Episor mengandungi 2 herba hebat tradisional cina iaitu Epimedium Sagittatum (Horny Goat Weed) dan Fructus Proralea (Bu gu Zhi) yang bertindak membantu meningkatkan libido dan mengaktifkan semula sel-sel yang terdapat pada zakar.

Episor mampu merawat masalah keletihan dan meningkatkan nafsu seks dan herba Horny Goat Weed ini telah diamalkan sejak abad ke 16. Dengan kajian dan penyelidikan yang dilakukan oleh ramai pengkaji perubatan cina, Epimedium mampu membantu menguatkan fungsi buah pinggang, mengatasi masalah prostat lelaki, masalah haid yang tidak teratur, kemandulan dan menopause (bagi wanita).

Hasil penyelidikan juga mendapati Glikosida Epimedium membantu untuk menguatkan dan mengawal selia kedua-dua fungsi pembiakan androgenic dan estrogenik, mempunyai ciri-ciri afrodisiak pada lelaki, meningkatkan pengeluaran sperma, meransang saraf sensing, dan secara tidak langsung menggalakkan keinginan seksual. Epimedium adalah sesuai untuk menambah formula peningkatan seksual.

Ia juga membantu meningkatkan aliran darah koronari dan meningkatkan penggunaan oksigen miokardial. Malah ia membantu meningkatkan imuniti dan terdapat anti-kanser tertentu.

Episor turut membantu meningkatkan fungsi kelenjar seksual, mengawal endokrin dan meransang saraf deria, mengukuhkan sistem imun dan menggalakan visolidation, dengan membuang fungsi statis darah, anti penuaan, meningkatkan metabolisme organisma dan fungsi organ, mengawal kardiovaskular, ia mempunyai fungsi anti-hypertension penting, memiliki anti-bakteria, anti-virus dan anti radang.

Untuk anda yang ada masalah-masalah berkaitan kesihatan seperti di atas dan mempunyai masalah penyakit kronik, cadangan terbaik adalah dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu sebelum mengambil apa-apa produk.

Untuk pertanyaan lanjut mengenai produk Episor ini, anda boleh whatsapp EPS B ke 0173448110

Stok terhad! Penghantaran segera!

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search